7 oktober 2008

En massaaa nyheter

Ho hooo! ett tag sedan man skrev här, im a very busy man! Nä fyfan jag är slö, inte orkat dualboxa me bloggen samtidigt som msn/explorer/wow :-0 Ska då ta upp kort o gott nyheter som jag tror hänt sen jag sist bloggade.
  • Jobbat på COOP Obs på frukt&grönt 1vecka, var helt chill men rätt tråkigt dom sista timmarna när det fanns n0ll att göra.. sen när jag inte visste var någonting annat låg i hela affären förutom grönsakerna. "Jag är bara vikariat" "Det är min första dag" har jag säkert sagt 25ggr.
  • *mellan rum, cp saken blir för tight* blabALBALLBLBAAAAA
  • Jobbar just nu åt ett företag som heter FireSafe (www.firesafe.se). Andra veckan nu och blir att jobba åt dom tills jag blåser hem. Har bara hållt på och täta/spackla med en special massa som man blandar själv, håller elden borta från att sprida sig fort från rum till rum, via ventilation osv. Man kan ju nästan säga att jag är en brandman!
  • *mellan rum, cp saken blir för tight* blabALBALLBLBAAAAA
  • Jag har sökt och kommit in på en skola här i Stavanger! Damdadaa oväntat att jag skulle plugga dom närmaste åren, fast är ingen lång skola såklart, det skulle ju inte hända ;p Grunddläggande borrteknik o lite annat som har med jobb ute på oljeplattformer att göra! Så det är sweeet, börjar i januari och är 4-5månader. Väntar bara på att min mate ska komma in så är det spikat :) Eller mates! Skulle va skoooooj och sen småfint med jobb där ute -drä Så det är närmaste planen iaf! Kom på att jag ska nog ringa mor och far och berätta, hmhm.

Det är väl ungefär the news, annars gör man inge speciellt här i Norge, börjat bli kallt på morgonarna nu ibland, 9grader BRRZZ så jävla ovan.. undra när första snön faller här då? Den smälter väl bort samma sekund men ändå :] Blir att åka hem sista november, kanske inte hinner se den här? Fast kanske åker tidigare än sista nov, håller på och funderar om man ska hänga med lite boys till Thailand den 25e november, gnager i huvudet.. vet inte riktigt :p För de första kostar det ju en del pengar, för det andra så hade vi bokat att vi åker hem sista november(vicky har jobb till det typ) och för det tredje blire små stressigt imo, kmr hem 10e blir hemma 3veckor sen tillbaka hit! Skönt att vara hemma också innan man drar iväg än en gång :p

Fast thailand, fyfan va skönt och kul det skulle vara tbh =D Måste fundera vidare på det o_O

Oj råkade glömma bort bloggen, kanske började skriva för över 1timma sedan :D Nå vad har jag att säga? Fick virus i min högra arm idag på jobbet.. nämen tror det är järn flisor eller nåt, känns som små hål i armen och gör ont som fan när den rör något, spolade av och försökte fixa direkt efteråt men hjälper ej ;-o Nå jobbar på sjukhuset atm så inte så svårt att kolla upp om man vill.

ojdå glömde skriva =D haft uppe skiten 4timmar, nu sova :) Godnatt ska uppdatera imorgon o skriva resten, hoppas jag! tjaobella

5 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen en uppdatering! Jasså du kom in på skolan.... hm,jag som sett fram emot att ha dig hemma ju. Och flisor i armen? Ajaj, gå o kolla upp det imorgon när du ändå är där. Inte kul med infektion eller att de där flisorna börjar vandra runt i kroppen. Och en sak till: inget jävla Thailand om du ännu ska fara tillbaks till Norge. Du hinner åka till Thailand när du tjänat plenty money.
Kram

Anonym sa...

haha duktigt, radbrytning ;D hahaha

Anonym sa...

Hej du har fått en utmärkelse av mig :)

Golden&Vitt sa...

Hej din moster har oxå hittat hit *ler*
roligt att du kommit in på skolan fast samtidigt tråkigt för då blir du ju borta där i grannlandet igen...Håller med din mor...inge Thailand...

Ha en bra vecka och hoppas att du fixat din arm hos doktorn..
kraamz vi saknar dig

Anonym sa...

THAILAND!