15 april 2009

So handsome it's awesome

Hej hej hallå

Vill börja med att be om ursäkt för uppehållet. Jag har haft fullt upp med resor hit och dit (Afrika, Australien, Seskarö, Tyskland etc etc). Okej allt var inte sant, har inte varit till Afrika, Australien eller Tyskland. Såg att jag inte skrivit sen Februari? Tiden flyger verkligen förbi.

Hmm summera månaderna kort? Nå jag har gått skola, festat, hangin' around etc etc. Haft en massa olika ämnen i skolan, alla har gått bra. Haft helikopterkrasch övning också, var riktigt grymt, berättat åt de mesta så orkar inte skriva här, bara fråga om någon är nyfiken!

Varit hemma i Happis på påsklov, kom tillbaka hit igår faktiskt. Var hemma nästan 2veckor, var riktigt nice! Chillin me homies, fezt, skoter, chillin, ÄTA MAT, träffa allt folk :) Ska ta och slänga in lite bilder från mobilen, har säkert några stycken hemifrån. Måste bara ladda upp ett par hundra, inte tömt mobben sen februari...

Blir några bilder härifrån också så ser man vad jag hållt på med =D
(Ni har ju iaf en bild på mig och P när vi var och fiskade på seskis förra veckan. Han ville sitta på axlarna men det fick duga med handen)

GG skitsida, den strejkar ju totalt får inte upp några bilder och den bråkar allmänt.. där tog lusten slut för bloggande :) Kanske gör ett nytt försök senare.....

Det vankas ChampionsLeague kväll här på ett tag så ska traska till affären för lite pilsner och chips kanske? Gott och kewl! Som sagt gör kanske ett försök senare, mst inte.. men imorgon?

Hejhopp!

2 kommentarer:

Victoria sa...

söt fisk ^^

neovius sa...

det är P! =D Jag är söt :|